19-04-2016, 17:39
Witajcie
Oto takie błędy mi wyskoczyły w VAG-u
16654- wtryskiwacz cylinder 4 niskie napięcie
16648- wtryskiwacz cylinder 2 niskie napięcie
16660- wtryskiwacz cylnder 6 niskie napięcie
16651- wtryskiwacz cylinder 3 niskie napięcie
16657- wtryskiwacz cylinder 5 niskie napięcie
16645- wtryskiwacz cylinder 1 niskie napięcie
17457- nastawnik wałka rozrządu- zwarcie na masę
17935- nastawnik wałka rozrządu strona 1- zwarcie do masy
17923- zawór przełączający kolektora ssącego 1- zwarcie do masy
17843- przekaźnik pompy dodatkowego powietrza- zwarcie do masy
17829- zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego- zwarcie do masy
17833- zawór przewietrzenia zbiornika- zwarcie do masy
Próbuje z nim dojść do ładu od roku już chyba. Wymieniłem na początku świece i dwie cewki bo na nie padł wyrok.
Potem wstawiłem do mechanika Aniszkiewicz Nyćkowiak w Szczecinie i tam odłączyli LPG i niby wymienili instalacje elektryczną wtryskiwaczy paliwa.
Więc nie dość że pali około 18-20L paliwa i nierówno chodzi to znalazłem przewód podćiśnienia (zalatuje benzyną) który powinien być gdzieś za silnikiem podłączony ale oczywiście ktoś go nie podłączył.
Ktoś coś pomoże i podpowie od czego ewentualnie zacząć??
Byłbym wdzięczny...
Oto takie błędy mi wyskoczyły w VAG-u
16654- wtryskiwacz cylinder 4 niskie napięcie
16648- wtryskiwacz cylinder 2 niskie napięcie
16660- wtryskiwacz cylnder 6 niskie napięcie
16651- wtryskiwacz cylinder 3 niskie napięcie
16657- wtryskiwacz cylinder 5 niskie napięcie
16645- wtryskiwacz cylinder 1 niskie napięcie
17457- nastawnik wałka rozrządu- zwarcie na masę
17935- nastawnik wałka rozrządu strona 1- zwarcie do masy
17923- zawór przełączający kolektora ssącego 1- zwarcie do masy
17843- przekaźnik pompy dodatkowego powietrza- zwarcie do masy
17829- zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego- zwarcie do masy
17833- zawór przewietrzenia zbiornika- zwarcie do masy
Próbuje z nim dojść do ładu od roku już chyba. Wymieniłem na początku świece i dwie cewki bo na nie padł wyrok.
Potem wstawiłem do mechanika Aniszkiewicz Nyćkowiak w Szczecinie i tam odłączyli LPG i niby wymienili instalacje elektryczną wtryskiwaczy paliwa.
Więc nie dość że pali około 18-20L paliwa i nierówno chodzi to znalazłem przewód podćiśnienia (zalatuje benzyną) który powinien być gdzieś za silnikiem podłączony ale oczywiście ktoś go nie podłączył.
Ktoś coś pomoże i podpowie od czego ewentualnie zacząć??
Byłbym wdzięczny...