Mam małe pytanie, czy wartości pokazane na screenie są poprawne dla biegu jałowego ??? Mam problem z przeładowaniem turbo na nowej turbinie z gruchą ( mechanik jej nie ustawił i ustawiam sam ) .
Tak są ale co można wywnioskować po takim zapisie? Pomyśl chwile- przeładowania masz na jałowym czy na obciążeniu?
Skoro wydałem około 3000 zł za nową turbine do btb i coś jest nie tak to wypadałoby złożyć reklamacje. Nowa turbina powinna mieć ustawiona i gruche i śrubę stop juz oryginalnie przez producenta.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
(21-04-2016, 22:26)wesol napisał(a): Tak są ale co można wywnioskować po takim zapisie? Pomyśl chwile- przeładowania masz na jałowym czy na obciążeniu?
Skoro wydałem około 3000 zł za nową turbine do btb i coś jest nie tak to wypadałoby złożyć reklamacje. Nowa turbina powinna mieć ustawiona i gruche i śrubę stop juz oryginalnie przez producenta.
Przeładowanie jest podczas jazdy przy 70mph, to nie jest btb a auy, jak go kupiłem i zakładałem konto to myślałem że btb i jeszcze nie zmieniłem w profilu sztanga turbo nie była ustawiana i teraz się zastanawiam jak ją ustawić bo wiem co i jak tylko nie wiem ile max ma turbo pompować Dodam że to anglik bo tu mieszkam a turbinka była zakładana w polskim warsztacie. Grucha była nówka sztuka nie ruszana tą śrubą od regulacji i dla tego myślę że jest źle ustawiona bo z tego co czytałem w necie to na śrubie powinno być 8 zwoi od strony gruchy i akurat tyle nie było :/
Turbo ma pompowac tyle ile zadaje komputer. Tej gruchy nie ustawia się na jakieś liczby zwojów gwintu. Turbo nowe powinno mieć gruchy nowa założona fabrycznie i zaplombowana.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.