Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
|
14-05-2016, 17:54
Post: #1
|
|||
|
|||
vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Witam wszystkich, problem dotyczy vw sharan 2003 r ATM 2.0 benzyna+gaz przeb.225000 a dokładnie nie dochodzi olej do głowicy ciśnienie 3.5 na wolnych obrotach mierzone po wykręceniu czujnika z filtra po mocniejszym naciśnięciu gazu komunikat silnik stop .Proszę o jakieś porady pozdrawiam
|
|||
Reklama
|
|||
|
14-05-2016, 18:02
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
To wina raczej czujnika bo skoro ciśnienie fizycznie jest a komunikat wywala to znaczy ze elektronika źle widzi.
|
|||
14-05-2016, 18:17
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
ale kolego słychać szklanki jak stukają tak mi się wydaje ze to one i tak jakby olej niedostawa sie do gory
|
|||
15-05-2016, 18:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2016 18:18 przez mamwi.)
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Wszystko się zgadza, a VAG-iem sprawdzałeś błędy silnika? Skoro wywala ci komunikat, to błąd jest. Jakby nie dochodził olej do głowicy to zarżnąłbyś wałki rozrządu szybciutko. Poza tym pewnie szklanki są do wymiany, skoro je słychać.
Chcesz sprawdzić "na wariata" czy dochodzi olej? Zdejmij pokrywę i uruchom silnik. Jak ci obrzyga olejem całą okolicę to olej dochodzi |
|||
15-05-2016, 18:32
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Ja bym nawet wykręcił świece i niech ktoś zakreci rozrusznikiem ze 2-3sekundy i powinno już dużo oliwy być na klawiaturze.
|
|||
15-05-2016, 18:52
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
dzięki za podpowiedz wszystko okaże się we wtorek co dokładnie padło
|
|||
17-05-2016, 16:48
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
no i wszystko jasne uszkodzona panewka winowajca prawdopodobnie pompa oleju rozpatrywałem zakup używanego motoru cena ok 1700 +500 przełożenie ale doszlem do wniosku ze lepiej zrobię remont kapitalny i będę wiedział co mam a mam zamiar pojeździć szarikiem wiec remont
|
|||
17-05-2016, 20:35
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Witam.
Z doświadczenia, jeżeli nie goni Cię czas i tak jak piszesz chcesz pojeździć trochę tym autem, to lepiej poszukaj kompletnego silnika, który nie widział gazu, nawet za granicą i przełóż do niego Swój gaz. Remont kapitalny przy tym silniku, który dodatkowo chodził na gazie i w którym poszły panewki, pochłonie Cię majątek, a i tak nie będziesz z niego zadowolony. Poczytaj sobie na forum, nie tylko naszym i zobaczysz jak wiele osób po remoncie kapitalnym zakłada wątki, że "... zrobiłem remont kapitalny i coś mi ..." i tu następuje cała litania. Jeżeli nie zrobisz sobie osobiście i na dobrych częściach to nie będziesz zadowolony. Dzisiaj już się nie praktykuje remontów kapitalnych i mało kto potrafi to dobrze zrobić, nie mówiąc o dobrych szlifierzach, tokarzach itp. Pozdrawiam |
|||
17-05-2016, 21:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-05-2016 21:14 przez mamwi.)
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
Dokładnie. Zaprowadzisz do mechanika, powsadza ci nie wiadomo co, a potem będziesz klął, że wpakowałeś 4 klocki i samochód jeździ na sznurku. Za 1700 zł nie zrobisz remontu, żebyś się nawet posikał. Ale sam możesz przełożyć silnik, jeśli masz trochę pojęcia o operowaniu kluczami i nieco rozsądku. To tak samo jak z turbiną - lepiej kupić sprawną używkę, jak dawać do regeneracji byle gdzie. Byle jak, byle czym, aby za bramę. Potem ci powiedzą że to twoja wina, bo silnik był "na dotarciu" a ty go zarżnąłeś.
|
|||
17-05-2016, 23:17
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: vw sharan 2.0 ATM problem z silnikiem brak oleju na glowicy
remont przeprowadzi mój brat mechanik szlify wykonane zostaną w glogowie w dobre firmie i sprawdzonej remont ok 3300 a z używka to bywa rożnie albo będzie hulał albo nie wielka niewiadoma , na samodzielna wymianę niema po prostu czasu
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|