Wiec tak: przyjrzalem sie gniezdzie i jednak jest inne niz mini-ISO (mini-ISO ma 8 pinow w trzech rzedach, natomiast moja zmieniarka ma 12 pinow w 2 rzedach). Zmieniarka jest na 6 plyt i na 100% pochodzi z Sharana bo ma oryginalne uchwyty. Producent to firma FMS Audio. W googlach znalazlem informacje o tym, ze pierwotnie bylo to joint venture firm Ford, Mazda i Sanyo. Obecnie forma nalezy w calosci do Sanyo.
I jeszcze zdjecia tylu i tabliczki znamionowej:
Zmieniarka z twojego linku ma rzeczywiscie takie gniazdo, ktore pasuje do mojej wytczki ale znowoz mocowanie jest zupelnie inne
23-02-2012, 13:11 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2012, 13:57 przez daneczek76.)
NIE NIE wszystko jest ok 9 pinów zajętych z 12 dostępnych w złączu do zmieniarki jak i po stronie kabla gdzie zmieniarkę wpinasz , tak jak na fotkach które załączyłeś, po drugiej stronie gdzie jest kostka mini iso jest 8 z racji tego że jeden przewód nie wchodzi do kostki tylko przykręcany jest do masy. Patrz rozpiska złącza do której link dałem wcześniej.
(23-02-2012, 12:02)kielbik. napisał(a): Zmieniarka z twojego linku ma rzeczywiscie takie gniazdo, ktore pasuje do mojej wytczki ale znowoz mocowanie jest zupelnie inne
Jesteś w błędzie takie zmieniarki są w Sharanach sam mam taką jak i mój szwagier a mocowanie można kupić za 50 zł. proszęKlick TU TU:
A twoja zmieniarka ma dlatego takie złącze bo była zamontowana w Fordzie a nie VW proszę w załączniku kostak iso ford
No dobra, to troche mi wyjasniles . Czy jezeli zdobede kostke do Forda to uda sie polaczyc ta zmieniarke do mojego radia? Widze na rozpisce, ze w fordowej kostce uzywanych jest 10 pinow a nie 9. Gdzie w ogole szukac takiej kostki od Forda i gniazdka od VW?
27-02-2012, 13:59 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2012, 14:15 przez daneczek76.)
jest 10 ale tylko dlatego bo masz mase głośnikową podwójna a w VW jest wspólna i tu wystarczy zrobić mostek kup sam wtyk żeński i przerób lub rozbierz wtyczkę w kablu od strony zmieniarki tąTA wtyczka jest rozbieralna z fotki i podłącz same piny do tego złącza w zmieniarce tylko dobrze po izoluj.
Jedyne nad czym można się zastanowić to Sensor Signal w kostce forda raczej 99% odpowiada CLK w VW. Jak nie spróbujesz sie nie dowiesz.