Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
pewnie, że napiszę... ale kiedy się z to zabiorę to nie wiem. chciałbym jak najszybciej ale niestety kupa innych obowiązków i doba niestety ma tylko 24 godziny....
Pozdrawiam Paweł
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
13-06-2016, 15:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-06-2016, 15:20 przez kalamb.)
Tylko nie szarp tapicerki ani nie podważaj jak większość tu pisze z nawykami z golfa ;-) odkręcisz dwie lub trzy śruby przy "klamce" (uchwycie) i od spodu podpychasz do góry ładnie powinno zejść. Gąbka jest na masie bitumicznej wiec w tych temperaturach jest plastyczna, odrywaj delikatnie i powoli potem mozesz nakleić ja znowu, złapie niedawno to robiłem :-)
Co do księgowych to racja aczkolwiek w naszych rocznikach nie jest jeszcze tak źle w 2011+ po trzech, czterech latach wymiana przelotek bądź sztukowanie.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
dzięki, zająłem boczek jak napisałeś, za klamką 2 śrubki 10tki, wartko boczek do góry, gladko zlazlo. Teraz przy odrobinie czasu gabkę podgrzeje suszarką do włosów ( została z czasów gdy mialem włosy ) w miejscach gdzie jest ta masa i mam. nadzieję że nic nie porwę. Najpierw jednak trzeba odczepic żółte spinki od drzwi gdyż gabka jest tez nimi dociśnięta a znając moje lapki pęknie mi co druga... wiec zamówiłem kilkanaście nowych spinek. jak. przyjda zabieram się do roboty.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Tylko nie chińskie. Nasz rodzimy Romix produkuje bardzo dobre
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
będzie jazda z ttm lutowaniem, bo niektóre kablr polamane sa blisko kostki co wchodzi e slupek, ona pewnie nie rozbieralna a i tzw. czystej kostki nie kupię...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 843
Liczba wątków: 22
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
5
Znaczy się jednak winne kabelki, staraj się lutując nie porobić dodatkowych mostków.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
chcę po kolei wyjmować piny z kostki ale to wyższa szkola jazdy bo potrzeba albo specjalnego przyrzadu za chorą kasę albo bardzo sztywnego druta o grubości - średnicy ponizej 0.5 mm żeby jezyczek konektora zlicować... igły w przyborniku mojej wife są za grube...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
ogarnięte, szyba działa, wgniotka wyprostowana ale szału ni ma , przewody posztukowane.
Gabkę powoli odklejałem pomagajac sobie nozykiem do tapet tak aby cześć tej lepkiej spoiny zostala na blasze.
Żółtych spinek nie trzeba wyjmować bo mocno tej pianki nie dociskają i można na nie gabkę tak nałożyć, że jest jak było przed zdjęciem. Nie zdejmowalem gąbki do końca bo nie ma potrzeby, zostawilem dolny rant. wrednie krótkie kable od tweetera, trzeba uważać aby nie zerwać. przy wyjmowaniu wiązki paskudnie wypina się wtyczka od silniczka szyby, ruch gora skos, jak sie przyjrzycie to wtyczka ta ma prowadnice wskazujące ruch. dobrze jest zrobic zdjęcie przed demontazem wiązki aby trytytki w tych samych miejscach zamontować.
przy powrotnym montażu masakra ta kostka w słupku. trzyma się na uszczczelce z plastikiem i to niby blokuje aby kostka nie wpadła w slupek... oczywiście g... blokuje i od wewnatrz musiałem kostkę w slupku trzymać, nie sa to niestety klocki lego duplo.
Mój zamiar wyjmowania pojedynczo pinów upadł po wyjeciu pierwszego a musiałbym 8... i jakbym je wypinał to zajeloby mi to kilka godzin z lutowaniem.
Jakby ktos bardzo chciał to trzeba znaleźć barszo sztywny pręcik o średnicy nie więcej jak pół mm i licować języki konektorkow... robota dla zegarmistrza moje paluchy powiedziały stanowcze NIE.
Wszystko co polutowane poszło w koszulki termo a całość uformowana w kształt jaki ta wiązka wykinuje w drzwiach i owiniete taśmą parcianą.
i teraz taki patent ze starych samochodów, które nie mialy przelotek w drzwiach. miałem taką toyote starlet gdzie robilem centralny. Przelotka od FSO Polonez a w środku przewody w koszulce. pomiędzy koszulką a przelotką smar silikonowy.
Myślę, że w VW ta nieszczesna wiązka to równie efekt tarcia gumy przelotki o kable. tam jest sucho i guma ciągnie... (echhh skojarzenia ;-) ) również teraz zastosowałem smar silikonowy... zobaczymy. przy zamykaniu obserwowalem ze ladnie to pracuje, nic się nie zagina. druga sprawa to pierwsze mocowanie tej wiązki na trytytke w drzwiach. uwazam, ze jest za wcześnie, ja wogóle sie jego pozbylem i teraz ta wiązka ma gdzie się ruszać wewnątrz drzwi, poprzednio ten ruch był ograniczony co powodowalo blokowanie się wiazki w przelotce teraz o nic nie haczy... zobaczymy...
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
To prawda, ze multipinowe gniazdo w słupku i uszczelka nie jest ideałem. Jak dobrze ułożysz i przekręcisz ta uszczelkę to troche trzyma ale trzeba przytrzymać bo moze zeskoczyć pierścień ;-) tez sie troche naw....em ;-)
|