Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zestaw od 1Z pasuje. Tylko musi to byc zestaw od 1Z ahu od SGA a nie od golfa, leona octavi tip.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
18-07-2016, 19:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2016, 19:09 przez peters.)
Dodam ze Golf ma 38 zebow a SGA mniej, 32 jak sie nie myle. Chodzi o tarcze sprzęgłową. Tarcze z dociskiem kupisz ok. 500zl.Nowe. Lukas jak sie nie myle zakladalismy u ojca w AFN. Kolo zamachowe na szrocie za dobra flaszke.(uzywka).
Sprawdz tylko srednice gdyz byly rozne.288,300 i jeszcze wieksze. Musisz kupic takie same.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
18-07-2016, 19:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2016, 21:17 przez wesol.)
pomieszales. Golf ma na tarczy 28 zebow a w SGA jest 23. Srednice sa w zasadzie te same bo 228mm
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Dzieki za poprawke,nie mam pamieci do tych liczb. Jesli chodzi o srednice to Golf ma inna niz SGA.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Srednice generlanie to wystepuja tam 228 mm i 220 mm. Ale wejsc tam wejdzie spokojnie to najwieksze 228 mm. Mniejsze tez moze byc. Ale tu i tak bedzie jakie byc powinno bo sie kupuje zestaw caly do 1Z i po wszystkim.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
1
A więc...
- Skrzynia DTR używka z przesyłką 700zł
- kpl sprzęgła z kołem zamachowym sztywnym Valeo 1190zł (chociaż się po fakcie dowiedziałem że mógłbym mieć za niecałe 900zł kpl z LUK'a, a ten sam Valeo jeszcze 150zł taniej)
- wysprzęglik LPR 350zł
- olej ATF Dexon III 3L 70zł
- osłony przegubów wewnętrznych 80zł
- uszczelniacze półosi 2szt oryginał Ford 80zł
- łożysko podpory 75zł
wymiana po domem bez kanału i podnośnika - auto na kobyłkach.
Bez pośpiechu 8 godzin demontaż, wymiana osłon, sprzęgła etc ok 3 godz, ponowny montaż 10 godzin - skrzynię wkładałem sam.
Fotorelacji nie robiłem, ale w razie czego jak ktoś potrzebuje to mogę pomóc opisać co gdzie trzyma etc.- szczególnie poduszka skrzyni bo ona najbardziej przeszkadza przy wyciąganiu.