Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
|
19-07-2016, 09:28,
|
|||
|
|||
Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Witam,
po przeczyszczeniu wtryskiwaczy w moim Sharan 2003 silnik 1.9 130KM ASZ właściwie poprawnie działających mam teraz wozidełko z czkawką i bardzo ujemnymi BIP: LOGI Czyszczenie zrobiłem metodą bezpośrednią, czyli z tego cudownego preparatu, mostkując pompę w zbiorniku która sobie pompowała dookoła paliwo a cudowny środek zasilał silnik. Po tym zabiegu szlak mnie trafił bo auto nie do jazdy, pompa w zbiorniuku sprawdzona i podmieniona , tandemowa sprawdzona i podmieniona a samochód przy dodawaniu gazu szarpanie czkawka, prędkość max. 100km/h |
|||
19-07-2016, 11:54,
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
A wymieniłeś filtr paliwa po czyszczeniu, być może jest już krótko mówiąc zasyfiony.??
Czyściłem tym preparatem na początku roku moje pompki i najlepiej to się podpiąć się pod pompę tandem omijając filtr paliwa - wtedy ciągnie tylko na tym preparacie, a na powrocie zakładasz mały filterek jak do benzyny, żeby łapał syf i nie ładował z powrotem do silnika. Ujemne bipy jak u ciebie - za niskie ciśnienie paliwa/brak paliwa. |
|||
19-07-2016, 13:12,
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016, 11:54)ULTRA napisał(a): A wymieniłeś filtr paliwa po czyszczeniu, być może jest już krótko mówiąc zasyfiony.?? Filtr wymieniony, zaworek na filtrze również, to czyszczenie robiłem dokładnie tak jak napisałeś. Założyłem teraz inną pompę tandemową i o dziwo jest trochę gorzej a pompka 3 lata młodsza, ręce opadają Przez te ujemne BIP-y kupiłem tą tandemówkę ale jak widać jest raczej gorsza od mojej, choć podciśnienie robi lepsze, ale co mi po nim jak nie ma czym jechać. |
|||
19-07-2016, 17:13,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016, 17:15 przez ULTRA.)
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Zrób jeszcze loga [018] statyczny i weź wciśnij gaz np. do 3tyś, żeby coś pokazało.
Tak jak pisałem - mocno ujemne bipy to brak paliwa, do sprawdzenia raczej cały układ zasilania, dobrze tam wszystko pozakładałeś.? Auto normalnie odpala, szarpie, dymi, do tych 100km/h zbiera się jakoś ?? Sprawdź jeszcze błędy w 01 Engine. |
|||
19-07-2016, 17:23,
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
To sobie poczysciles wtryski. Ale generalnie sam środek zapodales w układ zamknięty bez ropy? Mierzyles ciśnienie na pompę tandem na jałowym i na podwyższonych obrotach.
|
|||
19-07-2016, 19:59,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016, 20:01 przez jacekadmin.)
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016, 17:13)ULTRA napisał(a): Zrób jeszcze loga [018] statyczny i weź wciśnij gaz np. do 3tyś, żeby coś pokazało. Auto zachowuje się po tym czyszczeniu jakby łapało powietrze z paliwem (nie łapie sprawdzałem wężykiem przeźroczystym) lub właśnie dostawało go za mało bo przy mocniejszym dodawaniu gazu dostaje czkawki (dusi się) i nie pozwala jechać już teraz szybciej niż te ok. 100km/h. Pali normalnie bez problemów, na wolnych nie widać zupełnie usterki tylko nawet na wolnych BIP ujemne ale około -30. Na mojej ori tandem pompie byłem nad morzem i prędkość max była ok. 140km/h teraz po podmiance jest powiedzmy max 105km/h. Na logu [018] statycznym wsio ok, normalnie 0,0,0,0 przy zdjęciu gazu : 4,4,4,4 @wesoł Tak, na obiegu zamkniętym tylko z tego środka podpiętego do pompy tandemowej. W tej pompie sprawdzałem podciśnienie i jest ok, ale ciśnienia paliwa nie ma jak sprawdzić, jak pytałem mechaniorów to patrzyli na mnie jak na wariata, co niektóry nie kumał co to ta pompa tandemowa Wymieniłem już: - filtr paliwa, zaworek na filtrze,sprawdziłem szczelności wszędzie, - wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku ( i to dało możliwość rozpędzenia się do tych powiedzmy 140km/h ale z duszeniem się ) - pompę tandemową ( jak widać na gorszą jeśli chodzi o ciś. paliwa ) |
|||
19-07-2016, 21:23,
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Sprawdza się bez problemu ciśnienie. Jest zaslepka w pompę i jak ją wykręcić to wkrecasz czujnik i możesz odczytać wartości. Sprawdź ciśnienie na jalowych na 2000 na 3000 i na 4000 obr. Zdaj relacje. Ale myślę że jeszcze bym kuknal w oringi pompek.
Jak znam życie to po pompkach jest. |
|||
19-07-2016, 22:34,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2016, 22:35 przez ULTRA.)
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Grupa 018 prawidłowa.
Wstrzymałbym się z wyrokiem "ze już po pompkach" Grupa 018 prawidłowa. Wstrzymałbym się z wyrokiem "ze już po pompkach" to nie jest jakiś wynalazek firmy krzak który "niszczy" układ paliwowy. |
|||
19-07-2016, 22:41,
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
(19-07-2016, 21:23)wesol napisał(a): Sprawdza się bez problemu ciśnienie. Jest zaslepka w pompę i jak ją wykręcić to wkrecasz czujnik i możesz odczytać wartości. Sprawdź ciśnienie na jalowych na 2000 na 3000 i na 4000 obr. Zdaj relacje. Ale myślę że jeszcze bym kuknal w oringi pompek. Dzięki za info z tą zaślepka, która to jest 1 czy 2, muszę sprawdzić to na wolnych jest ok więc pewnie powyżej 2 tys. nie daje tych 7 barów i to może być lipa. Co do wtryskiwaczy to mam mieszane uczucie , dziwnie zachowuję się te BIP-y, korekta na wtryskach jest w miarę ok, ale jak nie dostają paliwa to i te odczyty są g... warte. |
|||
19-07-2016, 23:09,
|
|||
|
|||
RE: Problem po czyszczeniu wtryskiwaczy LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG
Nr 1.
Jak nie pompa tandem jak nie ta w zbiorniku nie filtr to co jeszcze zostało? Skoro nie ma powietrza w paliwie na powrocie to oringi okej. I co zostaje? A zatankowanie auta nowoczesnego na CR benzyna co powoduje? Wystarczy tylko bak wyczyścić i dalej w drogę? |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
problem z odpalaniem | sarkrz | 10 | 328 |
21-04-2024, 15:03 Ostatni post: sarkrz |
|
Problem z Skrzynią Automatyczną | Shazam | 1 | 179 |
20-01-2024, 20:22 Ostatni post: Łukasz12502 |
|
problem z pierwszym rozruchem | bastti | 5 | 912 |
06-06-2023, 09:46 Ostatni post: bastti |
|
sharan 1.9 ayu problem z biegami | Piteros1 | 12 | 1,926 |
13-05-2023, 17:24 Ostatni post: buba |
|
Zmiana wtryskiwaczy | Adam1911 | 2 | 485 |
03-02-2023, 18:44 Ostatni post: wesol |
|
Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją | Kokuselo | 4 | 1,193 |
05-04-2022, 10:15 Ostatni post: Stefano |
|
Sharan 2007rok 140 kM diesel - gaśnie | Tokarz | 3 | 1,056 |
28-09-2021, 21:39 Ostatni post: Tokarz |
|
Układ chłodzenia - problem | Gawel9 | 6 | 5,512 |
16-05-2021, 00:46 Ostatni post: Piter1028 |
|
Problem z mocą | marcin_j23 | 7 | 2,095 |
16-08-2020, 13:43 Ostatni post: wesol |
|
Problem z odpaleniem silnika | wladcaszerszeni | 1 | 1,131 |
06-06-2020, 08:53 Ostatni post: wesol |