Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
pierwsza fot to chyba a filterek powietrza atmosferycznego pozostałe juz kolega napisał. Jak juz ruszałes cięgnem od gruchy to było po pierwsze mocno rozruszać oczywiście przy zdjętym wężyku po. drugie psiknąć od góry na gruchę oleju silikonowego. Możesz również kupić w aptece dużą strzykawe i. za. pomocą wężyka i strzykawy powodować ruch ciegna gruchy. Ja swojego miałem zamulonego Wesoł pisał co by przeropować gruchę, ja zrobiłem to olejem silikonowym i ładniej chodzi. po rozruszaniu cięgna gruchy ma ono teraz. skok ok 1.8 cm miało właśnie ok 1 cm. Zacznij od. najtańszych spraedzeń. Ruchy gruchą możesz również wymusić vagiem robiac test statyczny nie. pamietam ktorego bloku.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Łysy dobrze mniej więcej wytłumaczył. Filterek jest bo układ podcisnieniowy skoro zaciąga i robi próżnie to musi ssać powietrze. Większość [...] ma ten wężyk podpięty pod filtr powietrza silnika bo tam też przecie czysto jest. Tu ciort wie czemu dali osobny filterek.
Zmiennej geo nie sprawdzisz jak nie odepniesz gruszki. Najłatwiej odkręcić dwie nakrętki na samej gruszce i wtedy pomachac całą grucha i wykryć czy się przycina geo. Tu co sprawdzałeś to nie egr tylko klapa gaszaca i ona ma sprezyne bardzo slabiutka. Z tym nawet nie ma co porównywać. Zresztą tak jak mówiłem trzeba ściągnąć gruche i samo geo sprawdzać. Wężyk na metry w agromie kupisz i możesz powymieniac. Gruszke tez warto sprawdzić i przeropowac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.