05-08-2016, 13:43
Witam!
Jak podłączyłem kompa to po odczytaniu błędów wyświetliło mi takie coś:
P0401 Układ recyrkulacji spalin wykryte za małe natężenie przepływu spalin
P0411 Układ dostarczania powietrza dodatkowego, wykryto nieprawidłowe natężenia przepływu
P0135 Obwód nagrzewania sondy lambda (blok cyl. 1, czujnik 1) wadliwe działanie
P0030 Obwód sterowania nagrzewaniem sondy lambda (H025)
Wcześniej jak podłączałem kompa to dlatego, że wyświetlało mi check engine i wyświetlane kody błędów tylko ( P0401 i P0411)
Ostatnio jednak zapaliła mi się kontrolka EPC i wówczas po podłączeniu do kompa wyświetliło mi kody błędów tak jak wyżej P0401 i P0411 oraz P0135 i P0030.
Dla informacji mam instalację BRC od 3 lat, przejechane 70 tys km
Nie czuje, żeby spalanie się zwiększyło oraz żeby były jakieś objawy co do mocy i przyspieszenia.
Czy zabierać się za wymianę przepływomierza i sondy lambda(czy tutaj chodzi o tą za katalizatorem)
Co Wy na to?
Jak podłączyłem kompa to po odczytaniu błędów wyświetliło mi takie coś:
P0401 Układ recyrkulacji spalin wykryte za małe natężenie przepływu spalin
P0411 Układ dostarczania powietrza dodatkowego, wykryto nieprawidłowe natężenia przepływu
P0135 Obwód nagrzewania sondy lambda (blok cyl. 1, czujnik 1) wadliwe działanie
P0030 Obwód sterowania nagrzewaniem sondy lambda (H025)
Wcześniej jak podłączałem kompa to dlatego, że wyświetlało mi check engine i wyświetlane kody błędów tylko ( P0401 i P0411)
Ostatnio jednak zapaliła mi się kontrolka EPC i wówczas po podłączeniu do kompa wyświetliło mi kody błędów tak jak wyżej P0401 i P0411 oraz P0135 i P0030.
Dla informacji mam instalację BRC od 3 lat, przejechane 70 tys km
Nie czuje, żeby spalanie się zwiększyło oraz żeby były jakieś objawy co do mocy i przyspieszenia.
Czy zabierać się za wymianę przepływomierza i sondy lambda(czy tutaj chodzi o tą za katalizatorem)
Co Wy na to?