Uwalona grzałka w zbiorniku nie daje odliczania do zatrzymania silnika . To ten błąd za niskiego ciśnienia Adblue . To coś z pompką czynnika adblue . Pompka siadła , zawór trójdożny na pompce ? ? Tak czy siak by wymienić grzałkę , wcześniej demontujemy zespół pompki .
Na razie warto by było wstrzymać odliczanie . Ale nie wiem jak to zrobić
VCDSem
P.S. dziwna ta jakś temperatura czynnika redukującego 2.2 C przy 23,5 C otoczenia .
????
Z tym numerem błędu "hameryki " nie odkryli
P20E8 - Reductant Pressure Too Low
Possible causes
Damaged reductant pump
Damaged reductant injector
Damaged reductant purge valve
Damaged reductant pressure line
Damaged reductant pressure sensor
Czyli sprawdzić wszystko na lini wtrysku czynnika Adblue
Z tym numerem błędu "hameryki " nie odkryli
P20E8 - Reductant Pressure Too Low
Possible causes
Damaged reductant pump
Damaged reductant injector
Damaged reductant purge valve
Damaged reductant pressure line
Damaged reductant pressure sensor
Czyli sprawdzić wszystko na lini wtrysku czynnika Adblue
Na razie warto by było wstrzymać odliczanie . Ale nie wiem jak to zrobić
VCDSem
P.S. dziwna ta jakś temperatura czynnika redukującego 2.2 C przy 23,5 C otoczenia .
????
Z tym numerem błędu "hameryki " nie odkryli
P20E8 - Reductant Pressure Too Low
Possible causes
Damaged reductant pump
Damaged reductant injector
Damaged reductant purge valve
Damaged reductant pressure line
Damaged reductant pressure sensor
Czyli sprawdzić wszystko na lini wtrysku czynnika Adblue
Z tym numerem błędu "hameryki " nie odkryli
P20E8 - Reductant Pressure Too Low
Possible causes
Damaged reductant pump
Damaged reductant injector
Damaged reductant purge valve
Damaged reductant pressure line
Damaged reductant pressure sensor
Czyli sprawdzić wszystko na lini wtrysku czynnika Adblue