Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 2.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.9 TDI AFN by EcuProject
#1
Taki wynik wyszedł po dzisiejszej wizycie w EcuProject Wrocław

[Obrazek: min_543e4b050ce224e683277242c059b.jpg]
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz




#2
Mocna seria. A mówiłem że 140 będzie.Tongue I jak teraz autko się zbiera?
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz
#3
Czemu raz hamowania od jałowych a raz od 1400 obr? Zdajesz sobie sprawę ze wpływa to na zmiany/fałszowania początku pomiaru? Dlatego też są tak duże różnice juz od obrotów początkowych. Nie pytałes oto? Ja już pytałem jak Robert mi zrobił pomiar raz od 900 a raz od 1000. Z dołu nie powinien się zmieniać bo tam po pierwsze się nie koksu to po drugie nie ma tam zbytnich efektów tego koksowania poza zasłona dymna jeśli była w tym zakresie ruszana mapa po maf. Dwumas masz nadal czy zakladales jednomas bo nie pamiętam?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#4
A ile taka przyjemność podniesienia mocy kosztuje..?
W Poznaniu ktoś robi za 1k.
Odpowiedz
#5
Serie hamował inny człowiek niż po modzie, nie wiem w sumie czemu zhamował od 1400 Huh. Jedzie się fajnie, lekko mocniejszy dymek (bo przed modem też potrafił puścić dymka przy bucie). Jeszcze jest dwumas, muszę kupić śruby i sprzęgło z wysprzęglikiem bo jednomas już lezy. Cena 800.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#6
Chłopaki znają się na rzeczy. Serwisuję u nich auto Smile
www.kolbuild.pro
KOLBUILD - Remonty i Wykończenia Wnętrz
Odpowiedz








Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości