Liczba postów: 165
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
08-10-2011, 14:18
Trafiła do mnie Audica od znajomej, która nie ma za wiele kasy i chce zlikwidować wyciek oleju na połączeniu skrzyni z silnikiem. Audi wyposażone w silnik 2.0 ABT, skrzynia automatyczna. Ustaliłem, że wyciek jest z silnika, bo tam ubywa oleju i jest to najprawdopodobniej simering na wale. Teraz pytanie jak się do tego zabrać przy automatycznej skrzyni?
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak jak w manualu tylko dopinasz kabloteke od sterowania skrzyni. Oleju w skrzyni tez raczej bedziesz musial upuscic, półosie wyciagnac calkowicie czyli sworznie wahaczy trzeba oddzielić od zwrotnic i odkrecić półoś od piasty. Sanki pewnie w dół z przekladnia kierowniczą chyba że da sie ja zostawic/podwiesić. Silnik na wieszak podwiesić, poduszki skrzyni odkrecic i odkrecamy i sciagamy skrzynie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 165
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
A jak montuję skrzynię to muszę coś ustawiać?
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tylko kolejnosc odwrotna i jesli trzeba bylo sciagac sanki( rame silnika) to geografia do zrobienia po wszystkim.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 165
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Ok, a w manualu wkładało się w łożysko taką tulejkę o trzech progach wymiarowych, żeby ustawiać docisk, ale w automacie sprzęgła są wewnątrz skrzyni, więc teoretycznie ustawiania takiego nie powinno być na mój rozum, ale moja dyplomowana mechanika ogranicza się do maszyn górniczych, a Twoja do samochodów, więc wolę dobrze się rozpytać zanim coś źle poskładam i będę kombinować potem.
VW Sharan '00 1.9 TDI AVG 110KM
VW Sharan '00 1.9 TDI PD ANU 90KM