Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To przesuniecie krzywej grzania temp. w waskim zakresie. W silnikach tdi niewiele to daje bo nie to jest zazwyczaj problemem. Bezposredni wtrysk wielootworkowy z duzym cisnieniem paliwa spowodowal ze grzanie jest potrzebne tylko w niskich temperaturach. Dawka paliwa gra role przy odpalaniu a nie swieczki. Kiedys mialem astre z silnikiem 20 dtl i odpialem swieczki to przy -3 pslil od strzala a przy -18 to zakrecil jakies 3-4 sekundy i odpalil bez problemu.
A o tej zmianie to bylo setki razy juz pisane.[/align]
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
10-10-2016, 05:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-10-2016, 06:19 przez wesol.)
Dlatego nieraz dwa podgrzewania czyli dwa razy przekrecamy kluczyk nic nie daje a jak sciagniemy wtyczke z czujnika temp cieczy to pali jak szalony.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
0
Witam jak sprawdzić czy prąd dochodzi do świec żarowych alka 1,9 tdi 130km
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Tak jak w każdym dieslu, ściągasz wtyczkę od czujnika temperatury (aby zasymulować duży mróz, by długo grzał, by zdążyć zrobić pomiar), następnie ściągasz wtyczki ze świec i sprawdzasz czy jak przekręcisz zapłon, to pojawi się prąd względem masy, można zrobić to na przekaźniku ale w przypadku uszkodzenia instalacji za przekaźnikiem pomiar będzie niemiarodajny, było wiele razy.
Pozdrawiam