starzu
Użytkownik niezarejestrowany...
16-10-2011, 22:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2017, 14:18 przez tolus24.)
Witam,
Posiadam Sharana z 2001 r.(po lifcie)
Podczas dodawania gazu(przyspieszania) zaczyna trzepać całym nadwoziem oraz kierownicą.. gdy puszczę gaz to nic się z nim nie dzieje..
Na każdym biegu jest tak !! PRÓCZ 1 !!
Drążki były sprawdzane i są nowe.
Co to może być?
Czy ktoś miał już taki przypadek??
Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
moze poloś nieszczesna czyli prawa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 11
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Tak jak "weso" napisał frez na półosi sie wyrobił z prawej strony, lub przegub wewnętrzny jest rozwalony, ja tak miałem że przegub siadł wewnętrzny i telepało całym autem, najtańsze sprawdzenie zamienić półosie z lewej na prawą pasują w 100% a przeguby będą sie kręcić w drugim kierunku, ja do tej pory tak jeżdżę i jest ok POZDRO!!
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Zobacz czy śruba poduszki skrzyni biegów jest dobrze dokręcona ,miałem coś podobnego jak urwała mi się śruba od poduszki.
Została ona w poduszce dopiero jak zaczełem wszystko dokładnie sprawdzac przeguby itp to wyszło że śrube można kręcic palcami.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
18-10-2011, 07:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2011, 07:57 przez wesol.)
przeguby mozna regenerowac. Regenerowalem juz kilka- mam do tego sprzet. Robilem juz przeguby w 2.0 turbo w oplu- 6 jak i 8 kulowe
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
czukcz
Użytkownik niezarejestrowany...
Po pierwsze to nie podajesz jaki model silnika masz.
Takie efekty od lekkich po mocne pojawiały się przy zabrudzeniu względnie uszkodzeniu nastawnika pompy paliwa. Tak działo się przy pompach VP37.
Wyeliminujesz to lub potwierdzisz wyciągając wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów jak przestanie masz winowajcę.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 8
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Po pierwsze to nie podajesz jaki model silnika masz.
Nie sądzę żeby w 2001 roku w modelu po lifcie były jeszcze pompy VP 37.Mi to też wychodzi na półoś prawą,ja tak jeżdzę od pół roku i jak narazie się to nie pogłębia.Po prostu mniej przygazować z dolnych obrotów i można jeżdzić.Oczywiście tak czy tak to i tak trzeba będzie w końcu zmienić półośkę:-/
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
polos to standard w tych autach. Kuzyn swoja alhambra w dwa lata zaorał dwie polosie i dwie dwumasy. tez bede musial dac do przeróbki tą półoś.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
ja obstawiał bym na przegub przy skrzyni, miałem takie objawy w pasacie