Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak szybko oproznic bak???
#1
Witam, mam takie pytanie czy w baku w sharanie jest jakaś śruba na dole baku aby dość szybko i sprawnie opróżnić olej napędowy? Jeśli nie ma to w jaki szybki sposób oczyścić calu układ z paliwa? Wąż do baku i pociągnąć? A później zdjąć filtr paliwa i przekręcac na zapłon aby wszystko wyleciało??? Juz nie raz mi pomogliście tak więc proszę i teraz o dobrą radę jak to sprawnie wykonać Wink
Odpowiedz




#2
Nie ma korka
Wlozenie weza do baku to waz sie zawija do gory i nie wypompujesz wszystkiego. Pompowanie pompka co jest w baku to bedzie trwalo dlugo. Wyciagnij kosz z pompka z baku i wezykiem wtedy odciagaj paliwo tyle ze auto albo na podnosniku albo kanistry w kanale. Pompka w baku ba zaplonie chodzi tylko kilka sekund.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
A w jaki sposób dostać się do tego kosza z pompka? Kanał mam ale dość płytki.
Odpowiedz
#4
Pod wykladzina mniejwiecej pod siedzeniem 2go rzedu prawej strony.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
Ok żeby nie było nie jasności pierwszy rząd kierowca plus pasażer a ja mam demontowac ten rząd za kierowca tak? Prawa strona. Ciężko się do tego dostać?
Tak ogólnie to powiem Wam co się stało brat zalew za mnie paliwo z baniek 5l zalała 15litro ropy i 5l płynu do spryskiwaczy banki nie były opisane i taka lipa wyszła. Auto odpaliło i przejechało może 10 metrów i kaplica, przekręcić rozrusznikiem z 3 razy ale nie zapalił. Jutro będę działał. Jest szansa ze pompowtryski nie poszły i generalnie nic się nie uszkodzilo?
Odpowiedz
#6
Miej nadzieję, że płyn był zimowy...
Odpowiedz




#7
No witam ponownie wracajac do tematu. Do auta zostal zalazy letni plyn ;(. Dostalem sie do baku zrobila sie tam maz ktora osadzila sie na dnie, oproznilem bak przedmuchalem wszystkie weze etc ale bezskutecznie. Probowalem odpalac auto bez swiec zarowych nie bylo ani grama disla co chyba swiadczy o zapchanych pompowtryskach. Tak wiec oddalem auto do kolegi mechanika wyjal pompowtryski no ale wiadomo on ich nie sprawdzi za sprawdzenie 1szt chca 60zl za regeneracje 700zl, 4x700= 2800zl troche duzo. Kolega wyjal pompe i rozebral ja na czesci pierwsze i twierdzi ze ona bedzie sprawna koszt uzywanej jakies 300zl.
No i teraz Was prosze o rade:
1. Jak sprawdzic czy na 100% caly uklad jest wyczyszczony z tego syfu, rowniez nagrzewnica ciagnie rope a nie wiem czy ja sprawdzal w piatek bede sie z nim widzial i porusze ten temat ale czy to wszystko?
2. Czy pompa faktycznie bedzie sprawna?
3. Co zrobic z tymi pompowtryskami? oddawac do regeneracji nie bardzo mi sie widzi za duze koszta. Natomiast uzywane na alledrogo czy tez olx ceny wachaja sie od 800zl do 1500. Wiadomo najtanszych brac nie bede, ale jak upewnic sie ze kupuje sprawne? Moze ktos z forum ma je na sprzedaz?
4. Czy cos jeszcze nalezy sprawdzic przed ponownym odpalaniem auta na nowych pompowtryskach?

Serdeczne dzieki za pomoc Wink
Odpowiedz
#8
a z filtra paliwa wylałeś wszystko i zalałeś tam ropy?
Odpowiedz
#9
No pewnie ze tak stary filtr wyrzucilem zalozylem nowy zalany ropa i probowalem odpalac jednak auto chodzilo i odpalilo wylacznie na plaku. Po mniej wiecej godzine mordowania samochodu wyjalem ten nowy filtr w celu sprawdzenia paliwa w nim i niestety tez byl zasyfiony. Podejrzewam ze syf musial pozostac w nagrzewnicy jak i kanalach w silniku. Stad tez pytania do Was jak to porzadnie zrobic aby miec 100% pewnosci ze syf zostal usuniety.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Dmuchawa, 1, 2, 3, wolno 4 szybko robitak 29 8,769 10-05-2018, 21:39
Ostatni post: Klaudek
  Jak szybko wymienić płyn hamulcowy skimir 3 2,982 05-05-2015, 23:52
Ostatni post: Gizio1625
  Jak opróżnić bak z paliwem ON :) krzysparco 6 3,895 20-03-2014, 21:35
Ostatni post: Czerwony

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości