03-03-2013, 11:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-12-2014, 02:40 przez smok_wawelski.)
Witam!
mam problem silnika 2,0 115 koni ADY w którym występuje błąd 515 czujnik Halla. Samochód jest mułowaty jak 7 nieszczęść i ma odcięcie przy okolo 4,5 tys obrotów. Po wykasowaniu błędu samochód jest żywszy i jeździ jak trzeba. normalnie sie wkręca i kreci około 7 tys obrotów. jednak gdy zgasze auto i odpalę auto błąd się znowu pokazuje.
3 razy był podmieniany ten czujnik i to samo. Jeden nowy a 2 z jeżdżących aut. Rozrąd jest dobrze ustawiony.
Co tu dalej robić??
mam problem silnika 2,0 115 koni ADY w którym występuje błąd 515 czujnik Halla. Samochód jest mułowaty jak 7 nieszczęść i ma odcięcie przy okolo 4,5 tys obrotów. Po wykasowaniu błędu samochód jest żywszy i jeździ jak trzeba. normalnie sie wkręca i kreci około 7 tys obrotów. jednak gdy zgasze auto i odpalę auto błąd się znowu pokazuje.
3 razy był podmieniany ten czujnik i to samo. Jeden nowy a 2 z jeżdżących aut. Rozrąd jest dobrze ustawiony.
Co tu dalej robić??