11-03-2017, 19:02
Skoro masz Z-etke to biez sie za naprawe bo pewnie albo sitko albo swieczka albo zawalony piec lub elektronika.
Ja tam uwazam ze dogrzewacz nie ma az tak duzego wplywy na geometrie turbiny. Po pierwsze w dieslu nie ma czegos takiego jak ssanie. Nie dawkuje paliwa wiecej jak ma temperature ponizej 90 bo po pierwsze im wiecej paliwa tym wyzsze obroty nie jak w benie ze paliwo moze sie lac duzo a bez powietrza i co najwazniejsze paliwo nie musi odparowac w powietrzu czyli im cieplej w komorze tym latwiej odparowuje. Do tego wszystkiego to geo sie nie klinuje tylko od sadzy bo o ile spaliny ida przez lopatki geo tak pierscien i pazury sa po drugiej stronie gdzue spaliny tam zbytnio nie docieraja. Zreszta turbina w sga ASZ to nie garrett tylko kkk czyli turbo ktore nie cierpi na zapiekanie.
To ze tez nie wywala bledu to nie jest takie oczewiste bo zalezy tez jak kolega jezdzi i nie jest powiedziane ze problemu tam tez nie ma. Temperatura robocza w silniku spalinowym jest od 68 stopni a nie jak mysla wszyscy ze 90.
Ja tam uwazam ze dogrzewacz nie ma az tak duzego wplywy na geometrie turbiny. Po pierwsze w dieslu nie ma czegos takiego jak ssanie. Nie dawkuje paliwa wiecej jak ma temperature ponizej 90 bo po pierwsze im wiecej paliwa tym wyzsze obroty nie jak w benie ze paliwo moze sie lac duzo a bez powietrza i co najwazniejsze paliwo nie musi odparowac w powietrzu czyli im cieplej w komorze tym latwiej odparowuje. Do tego wszystkiego to geo sie nie klinuje tylko od sadzy bo o ile spaliny ida przez lopatki geo tak pierscien i pazury sa po drugiej stronie gdzue spaliny tam zbytnio nie docieraja. Zreszta turbina w sga ASZ to nie garrett tylko kkk czyli turbo ktore nie cierpi na zapiekanie.
To ze tez nie wywala bledu to nie jest takie oczewiste bo zalezy tez jak kolega jezdzi i nie jest powiedziane ze problemu tam tez nie ma. Temperatura robocza w silniku spalinowym jest od 68 stopni a nie jak mysla wszyscy ze 90.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.