Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z odpaleniem zimnego silnika, gasnący silnik 19,TDi 115KM
#31
To po co by była. Podaje cały czas. Tu po przekręceniu po tych kilku sekundach przestaje bo przecież nie może walić jak nie ma dalej przejścia. Tandem w wersji wykonania przez lukasa jest pompa łopatkowa. Jako Bosch to takie kółko zębate jest ale to prawie to samo. Ale jak mówiłem możesz wywalić całkiem pompę w baku i jeśli masz pompę tandem sprawną to pięknie i odpala i chodzi cały czas silnik.
Odpowiedz




#32
Witam,
Po ponad tygodniu przerwy.
Sytuacja z autem jest na razie OK. Jak zaczął odpalać, tak pali do dziś. Jakaś dziwna przypadłość...
Wymieniłem 11 grudnia, dwa wężyki paliwa na przeźroczyste między filtrem i pompą tandemową. Po obserwacjach widać po dłuższym postoju, że powietrze zbiera się w przewodzie powrotnym. Pęcheżyk powietrza jest wielkości ok 1cm, jednak swoją objętością to trudno powiedzieć czy wypełnia cały przekrój przewodu. Auto, jeśli stoi 1 dobę lub dwie to wielkość tego pęcherzyka nie wydaje się być większa po 2 dobach. Mam nadzieję, że widać to na zdjęciu.
Temat.... chwilowo wstrzymany.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#33
Tyle to jeszcze żadne zapowietrzanie. Jak będzie powietrza w wężu na 20-30 cm. Dlatego pisałem żeby filterek zapodac bo z węża to zaraz ucieka.
Odpowiedz
#34
(09-12-2020, 10:59)wesol napisał(a): To po co by była. Podaje cały czas. Tu po przekręceniu po tych kilku sekundach przestaje bo przecież nie może walić jak nie ma dalej przejścia. Tandem w wersji wykonania przez lukasa jest pompa łopatkowa. Jako Bosch to takie kółko zębate jest ale to prawie to samo. Ale jak mówiłem możesz wywalić całkiem pompę w baku i jeśli masz pompę tandem sprawną to pięknie i odpala i chodzi cały czas silnik.

Sorry wesol musiałem zareagować bo coś tu ściemniasz. Wklejka z innego tematu
(06-10-2020, 10:49)wesol napisał(a): Pompa powinna być słyszalna po zapłonie przez jakieś 4 sekundy. Jak paliwa jest tak z pół baku a pompa nie działa ta w baku to na zakrętach auto właśnie gaśnie. Przy 1/3 czy 1/4 paliwa w baku auta już nie odpalisz.
Odpowiedz
#35
Wszystko jest jasne. Nie mając wcale pompy w baku nie będzie tamować zaciągnięcie paliwa. Natomiast pompa niesprawna, odłączona wtyczka przy baku spowoduje że przy paliwie poniżej połowy baku a nawet nieco jeszcze mniej auto ma tendencję do gaśnięcia i przy 1/4 baku można dobrze Kornowac a nie odpali.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  problem z odpalaniem sarkrz 15 414 Wczoraj, 11:38
Ostatni post: Stefano
  Poduszka silnika rafal4610 3 119 16-04-2024, 08:23
Ostatni post: Niemago
Exclamation Problem z Skrzynią Automatyczną Shazam 1 210 20-01-2024, 20:22
Ostatni post: Łukasz12502
  Remont silnika refiko 1 194 02-12-2023, 21:55
Ostatni post: wesol
  problem z pierwszym rozruchem bastti 5 944 06-06-2023, 09:46
Ostatni post: bastti
  sharan 1.9 ayu problem z biegami Piteros1 12 2,003 13-05-2023, 17:24
Ostatni post: buba
  ASZ schemat wiązki elektrycznej silnika Marcin...11 8 1,270 15-03-2023, 16:00
Ostatni post: Marcin...11
  Jaki olej do silnika 2,0 103 kW? necik 1 556 15-11-2022, 16:21
Ostatni post: Niemago
  Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją Kokuselo 4 1,209 05-04-2022, 10:15
Ostatni post: Stefano
  Silnik 2,0 tdi BRT akcja serwisowa 13D8 peters77 8 4,136 01-07-2021, 18:03
Ostatni post: peters77

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości