29-08-2022, 12:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2022, 12:34 przez Tomek Westfalia.)
Witam.
Niestety ponownie mam problem z moim 1,9 ASZ. Po kilku godzinnym postoju przy próbie uruchomienia na sekundę odpala i gaśnie potem trzeba go piłować od 20 sek nawet do minuty aż w końcu odpali . W ciągu dnia jak nie stoi dłużej niż 2 godz odpala na strzała. Korekcje kolejno -0,16 , -0,85 , 0,45 , 0,52 BIP-y -7 , -9 , -16 , 5 .
Uszczelniacze pompek wymieniałem miesiąc temu . Pompa w baku podaje paliwo. Tandemowej nie sprawdzałem. Zaworek zwrotny na dolocie nic nie daje. Wydaje mi się ,że problem się pojawił po wymianie oringów ale może to być też zbieg okoliczności.
Jakieś sugestie ? walczyć z pompami ,pompowtryskami czy po raz kolejny próbować wymienić oringi ?
Niestety ponownie mam problem z moim 1,9 ASZ. Po kilku godzinnym postoju przy próbie uruchomienia na sekundę odpala i gaśnie potem trzeba go piłować od 20 sek nawet do minuty aż w końcu odpali . W ciągu dnia jak nie stoi dłużej niż 2 godz odpala na strzała. Korekcje kolejno -0,16 , -0,85 , 0,45 , 0,52 BIP-y -7 , -9 , -16 , 5 .
Uszczelniacze pompek wymieniałem miesiąc temu . Pompa w baku podaje paliwo. Tandemowej nie sprawdzałem. Zaworek zwrotny na dolocie nic nie daje. Wydaje mi się ,że problem się pojawił po wymianie oringów ale może to być też zbieg okoliczności.
Jakieś sugestie ? walczyć z pompami ,pompowtryskami czy po raz kolejny próbować wymienić oringi ?