Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Geometria/zbieżność - temat zbiorczy
|
27-04-2012, 21:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2012 16:04 przez sharanista.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Geometria kół-regulacja
Koledzy mam pytanko jak ściągnąć kierownicę w Sharanie 97r. , bo jak jadę na wprost to kierownica jest lekko w bok , myślałem że coś ze zbieżnością ale nie jest ok , i chciał bym ją przestawić na ząbkach aby była tak jak ma być
|
|||
Reklama
|
|||
|
27-04-2012, 21:18
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Kierownica Sharan
Wystarczy troszkę poszukać tutaj masz http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=238
|
|||
|
27-04-2012, 21:51
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Kierownica Sharan
Dzięki wielkie
|
|||
27-04-2012, 22:25
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Kierownica Sharan
Jak przestawisz kierownicę na ząbkach to będzie krzywo w drugą stronę. Wydaje mi się, że zbieżność została ustawiona przy skrzywionej kierownicy i dlatego tak jest.
|
|||
28-04-2012, 10:31
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Kierownica Sharan
Robiłeś zbieżność i tak po niej kierownica została? Często na zbieżności przestawią, a nie zawsze zwrócona uwaga jest na kierownicę i mimo iż auto jedzie prosto to kierownica zostaje przesunięta i wtedy, albo jedziesz z powrotem i prosisz o korektę żeby kierownica była prosto, albo bawisz się samą kierownicą.
|
|||
28-04-2012, 15:23
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Kierownica Sharan
kierownicy nie ruszaj bo bedziesz mial cyrki przy powracaniu swiatel kierunkowskazu. Masz zrobić regulacja na drążkach kierowniczych.
|
|||
29-04-2012, 05:36
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Kierownica Sharan
Ok dzięki tak właśnie było to przy regulacji zbieżności ta kierownica poszła w bok, bo wymieniałem jedną końcówkę drążka i diagnosta tyko regulował tą jeną wymienioną bo dróga końcówka był dobrze ustawiona .
|
|||
11-05-2012, 07:30
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Geometria kół-regulacja
Zbieżnośc ustawiona i kieownica jest ok- A mam pytanko czy w tych starszych Sharanach ustawia się też kąt pochylenia koła ?
|
|||
22-02-2013, 23:29
Post: #9
|
|||
|
|||
Zbieżność rozjechana
Mam problem ze zbieżnością w aucie tzn na przeglądzie gość stwierdził złą zbieżność i powiedział że drążki kierownicze są do wymiany.Mam dylemat bo niecały rok temu wymieniałem końcówki drążków i teraz nie wiem czy one są znów do wymiany czy całe drążki muszę wymienić.Może ktoś z was się bardziej orientuje co mam teraz wymienić same końcówki czy kompletne drążki.Różnica w cenie jest spora.
|
|||
23-02-2013, 00:15
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: Zbieżność rozjechana
Wymień to co potrzeba. Nie ładuj się w koszty.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|