Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
Panie i Panowie,
od czego może zależeć zasięg kluczyka, jeżeli bateria jest nowa i sprawna, a w celu otworzenia samochodu trzeba prawie kluczykiem go dotykać? Od jakiegoś czasu, aby otworzyć samochód muszę być przy nim bezpośrednio, najlepiej z lewej strony lub z przodu. Od tyłu i z prawej "łapie" tylko jeżeli się kluczyk podniesie powyżej linii okien, ale też tylko z bliska.
Było na jesieni grzebane w elektryce, ale nie jestem pewien, czy to dokładnie od tego momentu tak się dzieje. Kiedyś z kilku metrów otwierało.
Tak sobie kombinuję, że w końcu to jest droga radiowa, więc tam gdzieś w środku (gdzie to jest?) musi być coś, co jest anteną. Urwała się? Schowała za coś, co ją ekranuje? Gdzie to jest i jak wygląda?
Da się z tym żyć, wmawiam sobie, że to zwiększenie bezpieczeństwa, ale na dłuższą metę jest to denerwujące.
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
Moduł do pilota jest w BSI, dlatego w pobliżu drzwi kierowcy lepiej łapie.
Liczba postów: 406
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
1
U mnie też coś kiepski zasięg jest,dobry temacik założony...
Wiem,że te piloty też szwankowały,ale drogie są..
Galaxy AUY
Liczba postów: 239
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
U mnie jest uszkodzony pilot sam zamyka i otwiera dzwi tżeba było wyjac baterie bylem u fahowca za dorobienie pilota kżykna. 150 zł czy jest jakieś tansze rozwiązanie
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a ja bym zorbil inaczej. PRzelutowal wszystkie luty i w pilotach i w module. Dosc czesto jest tak z epo takiej operacji poprawia sie znacznie. Przynajmniej tak robilem w oplach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Potwierdzam, u mnie np wcale nie działał pilot, poprawiłem "na szybko" luty, zaczął działać, ale po czasie słabo łapał właśnie i przestał reagować na otwieranie. Poprawiłem jeszcze raz i śmiga. Robione zwykłą lutownicą transformatorową, tylko trzeba uważać bardzo.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ja wymieniam zawsze grot na taki cieniutki okolo 1 mm. Duzo kalafoni daje i ladnie poprawiam wszystkie luty w tego typu elementach z drobna elektroniką.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
16-01-2014, 16:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2014, 19:03 przez wesol.)
U mnie łapie z około 5m od auta dodam ze grot mam dorabiany a główka kupywana na szrocie no i bateria od razu nowa dana Było to jakies 3 lata wstecz .
Nie ma takiego słowa jak "kupywana" chyba ze mowa o jakiejś kupie. Kupowana to rozumiem.
Liczba postów: 1,178
Liczba wątków: 71
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
7
Kluczyk z pilotem mam jeden, więc nie porównam.
Na marginesie: nie ogarniam jaka logika stoi za tym, że samochód ma jeden kluczyk z pilotem, drugi bez, a trzeci plastikowy. Samochód jest z Niemiec. O co w tym chodzi? Podobno taki praktyczny naród...
Wracając do tematu:
Widzę, że większość z Was sugeruje zajęcie się kluczem, czyli nadajnikiem, a nie odbiornikiem sygnału w samochodzie? Czy ktoś się spotkał z czymś takim, żeby jakoś zmierzyć siłę sygnału radiowego, emitowanego przez klucz-pilot?