Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Od jakiegoś czasu mam problem z wyczuwalnym doładowaniem przez turbo. Turbina spr. wyczyszczona (cięła się geometria fachowiec stw. że po regeneracji wcale nie będzie lepiej jeśli chodzi o resztę) i wraz nie ma efektu. Jakiś czas temu było ok lecz pewnego razu poczułem tzw. pyknięcie pod pedałem gazu i się zaczęło. Wrażenie jest jakby ciągnął sam motor brak tego uczucia wkręcającej się turbawki od poziomu 1800-1900 obrotów. Przewody podciśnieniowe od zaworów N75 i N78 powymieniane,kolektor wydechowy jak i dolotowy czysty,EGR czysty a nawet zaślepiony i nadal nic.Proszę o podpowiedź czy coś mogłem pominąć.
Liczba postów: 310
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
jezeli odcina ci przy setce na czwórce to sprawdz a raczej podmien n75
Liczba postów: 14,563
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
16-03-2015, 19:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-03-2015, 19:04 przez wesol.)
turbo bylo regenerowane czy tylko czyszczone. Czy powierzchnia lopatek byla liznieta na papierku sciernym od czoła? Czy majstrowane bylo przy sztandze od gruszki?? Czy bylo gmerane przy srubce stop- tak amalutka srubka chyba 4 mm na imbusik taki malutki?? Łopatki na obu wirnikach sa całe- niepowywiniane?? Pierscien od przekazu ruchu z ciegna na lopatki nie zostal zalozony odwrotnie??
Zawsze mozesz na próbę pominac elektrozaworek N75 i sprawdzic czy na jalowych ladnie wciaga gruszke i czy wtedy autko ładnie przyspiesza??
Czy gruszka byla przeropowana i chodzi płynnie?? Jest szczlena??
Pompa prozniowa jest sprawna i ladnie zaciaga powietrze??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.