Ocena wątku:
  • 39 głosów - średnia: 2.69
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Programowanie/kodowanie/dodawanie kluczyka/kluczy
#1
Jeśli mamy kluczyki i otwieramy samochód z przycisku na nich i jakims dziwnym trafem nie działa nam kluczyk lub wymieniliśmy baterje i stracił swój kod to instrukcja poniżej.
Oczywiście działa przerobiłem na własnym przykładzie.
Jeśli kluczyk to scyzory lub w ogóle otwieramy auto za pomocą przycisku na kluczyku to programowanie kodu kluczyka wygląda tak:

W celu zsynchronizowania kodów
nadajnika i odbiornika należy postąpić
według następujących wskazówek:

1. Włóż kluczyk do zamka drzwi
kierowcy i w ciągu 5 sekund przekręć go
trzy razy w kierunku otwierania. Za
każdym razem przytrzymaj kluczyk w
tym położeniu przez około 0,5 sekundy
2. Wyjmij kluczyk z zamka.
Zapali się lampka kontrolna w drzwiach
kierowcy.
3. Skieruj kluczyk na pojazd i naciśnij
przycisk zamykania w ciągu 5 sekund.
4. Trzymając wciśnięty przycisk
zamykania, wciśnij przycisk otwierania
trzy razy. Zwolnij przycisk zamykania.
Kluczyk jest teraz zakodowany.

W momencie kiedy zapali się dioda w drzwiach - Programujemy dany kluczyk, a potem po zaprogramowaniu pierwszego kluczyka dioda w drzwiach dalej się świeci i musimy szybko zrobić to sam z kluczykiem który był zaprogramowany , bo inaczej do systemu zostanie wpisany tylko drugi kluczyk a pierwszy zostanie wygoniony. A więc jednym programowaniem robimy dwa kluczyki.



Kodowanie kluczyków kodu immobilizer czyli cewki w kluczyku.
Za pomocą dwóch zakodowanych
kluczyków możesz zakodować ich 8
duplikatów.
Każdą z poniższych czynności wykon
ciągu pięciu sekund.
1. Włóż pierwszy kluczyk do stacyj
obróć do połoenia II.
2. Obróć kluczyk z powrotem do
położenia 0 i wyciągnij go ze stacyjki
3. Włóż drugi kluczyk do stacyjki i
obróć go do położenia II.
4. Obróć drugi kluczyk z powrotem
położenia 0 i wyciągnij go ze stacyjki
tryb kodowania kluczyków został
włączony.
5. Jeżeli włożysz teraz do stacyjki
kluczyk niezakodowany i obrócisz w
położenie II w ciągu 10 sekund, zostanie
on zakodowany.
6. Po zakończeniu procedury
kodowania wyciągnij kluczyk ze stacyjki
Poczekaj 5 sekund na włączenie układu
Jeżeli kodowanie nie zostanie
zakończone pomyślnie, lampka
kontrolna będzie błyskała po włączeniu
zapłonu nowo zakodowanym
kluczykiem, a silnik nie zostanie
uruchomiony.
Powtórz kodowanie po odczekaniu
20 sekund z włączonym zapłonem
(kluczyk w położeniu II).
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#2
Co można zrobić gdy mam tylko jeden kluczyk z immo.
Kluczyk bez pilota
Piszę poprawnie po Polsku.

Odpowiedz
#3
ja miałem jeden kluczyk - z imo i z pilotem
Dorobiłem sobie drugi (170 PLN) ale bez pilota bo z pilotem wyszłoby jakieś 600
Potem pan kazał mi otworzyć tym klyczykiem samochód - odpalić i tak miał chodzić ok. 30 s
Po tej operacji nowy kluczyk odpala za każdym razem
Odpowiedz
#4
Może można oszukać i włożyć dwa razy, ale tem sam kluczykSmile
SHARAN TREND 85kw TDI 6SG
obecnie Foka
Wrocław
Odpowiedz
#5
(13-03-2011, 03:30)agaikarol napisał(a): Co można zrobić gdy mam tylko jeden kluczyk z immo.
Kluczyk bez pilota
immo..czyli czip jest znacznie droższy... niż pilot...
np. tutaj... kupujesz przekładasz obudowę z czipem i kodujesz zgodnie z instrukcją....
nasze piloty można rozdzielić jakby na trzy części, rozkręcasz wyciągasz grot...a obudowa dzieli się na dwie połowy, jedna z wklejonym chipem, druga z elektroniką pilota...
kolejna rada przejedz się do serwisu VW i na boczku zagadaj elektryka, może posiada część z pilotem, zazwyczaj posiadają połówki bez czipów
SHARAN 1,9 TDI 115 KM 2001
"poczytaj mi mamo"... o SGA
Odpowiedz
#6
Ale po co jeździć do serwisu instrukcja programowania wyraźnie jest napisana .
Pierwsze opisane programowanie kodu pilota w kluczyku i drugie programowanie Expandera(cewki) do immobilizera.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#7
(13-03-2011, 03:30)agaikarol napisał(a): Co można zrobić gdy mam tylko jeden kluczyk z immo.
Kluczyk bez pilota

ok za bardzo poszedłem w budowę kluczyka z pilotem Wink...może inaczej... czy to auto posiadało kluczyk z pilotem?
SHARAN 1,9 TDI 115 KM 2001
"poczytaj mi mamo"... o SGA
Odpowiedz
#8
kolega napisał bez pilota to zatem część druga programowania Kodowanie kluczyków kodu immobilizer
Wystarczy jak kupisz czysty kluczyk dorobisz według swojego wzoru, włożysz cewke z jakiegoś używanego (cewke= responder) i programujesz
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#9
Czy w sharanie z 2002r tak samo się programuje kluczyk jak w wcześniejszych modelach bo tego nie jestem pewien.
Odpowiedz
#10
Tak ta sama procedura
[Obrazek: icon3.png]
[url=http://vag-[...]]
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Moduł komfortu/centralnej elektryki - kodowanie/dodawanie funkcji/zmiana modułu/rozpiska/pytania/problemy marecki_name 500 121,490 05-04-2024, 23:27
Ostatni post: tomecek25
  Adaptacja i kodowanie licznika Misia 45 15,801 04-09-2019, 07:10
Ostatni post: sgaVAN
  Po przekręceniu/wyjęciu kluczyka silnik nie gaśnie mwcorporation 28 22,288 18-12-2018, 16:44
Ostatni post: tolus24
  Immobilizer - pin/kodowanie/problemy itp. - temat zbiorczy stanisław machla 79 14,449 19-09-2018, 17:50
Ostatni post: krzys-c
  silnik nie startuje po przekręceniu kluczyka kazix 11 7,627 11-02-2018, 14:47
Ostatni post: ashashi
  Kodowanie immobilizera za pomocą 2 kluczy ukciak 31 12,629 13-12-2016, 16:48
Ostatni post: jasio12
  Kodowanie, lusterko przy wstecznym billykrakow 0 1,226 16-09-2015, 13:38
Ostatni post: billykrakow
  ABS i ESP - niewłaściwe kodowanie rodzynek 0 1,531 24-08-2013, 18:59
Ostatni post: rodzynek
  dorobienie kluczyka maciej94 12 9,327 10-11-2012, 23:37
Ostatni post: vwkasG40
  programowanie pilota (scyzoryk) truskaw 3 6,737 05-01-2012, 02:55
Ostatni post: kielbik.

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości