Liczba postów: 10
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
1
30-08-2017, 21:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-08-2017, 21:18 przez akiwan.)
Witam, z racji iż miałem ten sam problem, opiszę co i jak było u mnie.
Pacjent 1,9tdi BVK 115KM przebieg 350k km.
Problem z odpalaniem był na ciepły jak i na zimny silniku z tym że na zimnym po dłuższym postoju(powyżej 8h) odpalał a po chwili gasł i kręcenia z 60sek zanim zaskoczył.
Na ciepłym winny okazał się czujnik położenia wałka rozrządu
dla silnika 1,9TDI BVK "045 957 147 B" ja założyłem Valeo 255005 i problem ustąpił ale na zimnym nadal lipa.
Na zimnym winne okazały się uszczelniacze na pompowtryskach, po wymianie i regulacji pali bez problemów. Uszczelniacze Engitech ENT280004.
Wcześniej nikt tam nie zaglądał było to pierwsze otwarcie pokrywy.
Może komuś przyda się.
Pozdrawiam
A4 Avant FL 1,9 AHH 124KM/308Nm
VW Sharan FLII 1,9 BVK ori
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
To, że pompowtryski były wymieniane nic nie oznacza, bo tak naprawdę, w większości przypadków, to nie one są winne takiemu stanu rzeczy tylko o-ringi na nich i pytanie czy były wymieniane i czy ktoś ich nie uszkodził, wkładając pompowtrysk, drugie pytanie czy gniazda pompowtrysków były sprawdzane przed włożeniem, czy nie są wybite, bo jeśli tak to o-ringi nie uszczelnią do końca i też paliwo będzie schodziło. Jeśli chcesz sprawdzić pompę vacuum/paliwa, to znajdziesz mój opis w wątku o vacuum, pompę wstępną/zasilającą w zbiorniku też jest opisane, jak sprawdzić. Oprócz tego olej napędowy ma te cudowne właściwości, że jeśli gdzieś jest nieszczelność, to łatwo to znaleźć. Od strony mechanicznej temat na forum jest już dawno wyczerpany, jeśli będzie potrzeba sprawdzić coś elektrycznie to pisz co konkretnie chcesz sprawdzić, to Ci powiem.
Pozdrawiam